Log in

I forgot my password

Latest topics

» Yamaha 125Z and 125ZR v1
Fri Oct 10, 2014 5:13 am by kurosaki

» aktif lagi dok mmc ni,
Tue Oct 09, 2012 3:30 am by kalatong91

» CDI - Capacitor Discharge Ignition [TOYOL KECIK]
Tue Oct 09, 2012 3:27 am by kalatong91

» adoi... den terkono...
Mon Sep 17, 2012 4:54 am by kalatong91

» YAMAHA LC 2011 V2 ( SS-4 Speed & ES-5 Speed )
Mon Jun 04, 2012 8:24 pm by reza

» ucapan takziah kepada keluarga wadi dan farah diatas pemergian anak mereka
Tue May 22, 2012 4:59 am by Majestie

» New Event KonvOI SunGaI...!!!!
Tue May 15, 2012 2:27 pm by blackyBEAR

» konvoi picnic at chamang bentong pahan 1 may 2012
Mon May 14, 2012 3:33 am by arelifea

» Konvoi Cub Prix 26 & 27 Mei
Fri May 11, 2012 1:58 am by arelifea

» ~SANTAI RIDE CUTI HARI PEKERJA TO CHAMANG WATERFALL~
Wed May 09, 2012 9:33 am by arelifea

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Who is online?

In total there are 14 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 14 Guests

None


[ View the whole list ]


Most users ever online was 50 on Thu Jun 07, 2012 10:14 am

Statistics

Our users have posted a total of 4207 messages in 413 subjects

We have 270 registered users

The newest registered user is utad2


    WTB Set brake disc skala

    Share

    pak
    Moderators
    Moderators

    Posts : 223
    Join date : 25/01/2011
    Location : Melaka

    WTB Set brake disc skala

    Post  pak on Sun Nov 27, 2011 7:08 pm

    kalau ada sape2 yang nak jual, leh la roger2 aku...
    majestie tlg cari ea...xpon jual je ko punya kt aku...hehehe

    Majestie
    Support Team
    Support Team

    Posts : 451
    Join date : 15/01/2011
    Age : 29
    Location : Kuala Lumpur / KgB

    Re: WTB Set brake disc skala

    Post  Majestie on Mon Nov 28, 2011 7:32 pm

    pak wrote:kalau ada sape2 yang nak jual, leh la roger2 aku...
    majestie tlg cari ea...xpon jual je ko punya kt aku...hehehe

    pak ko nk mcm lc es nye brake disc ke?
    PuiII.. dah tuko moto ke?

    pak
    Moderators
    Moderators

    Posts : 223
    Join date : 25/01/2011
    Location : Melaka

    Re: WTB Set brake disc skala

    Post  pak on Mon Nov 28, 2011 10:04 pm

    Majestie wrote:
    pak wrote:kalau ada sape2 yang nak jual, leh la roger2 aku...
    majestie tlg cari ea...xpon jual je ko punya kt aku...hehehe

    pak ko nk mcm lc es nye brake disc ke?
    PuiII.. dah tuko moto ke?
    xtuka motor pon...brape nak tolak?

    Majestie
    Support Team
    Support Team

    Posts : 451
    Join date : 15/01/2011
    Age : 29
    Location : Kuala Lumpur / KgB

    Re: WTB Set brake disc skala

    Post  Majestie on Tue Nov 29, 2011 1:02 am

    pak wrote:
    Majestie wrote:
    pak wrote:kalau ada sape2 yang nak jual, leh la roger2 aku...
    majestie tlg cari ea...xpon jual je ko punya kt aku...hehehe

    pak ko nk mcm lc es nye brake disc ke?
    PuiII.. dah tuko moto ke?
    xtuka motor pon...brape nak tolak?

    sorry bro aku x ado brake disc skala..
    klau ado pun kat moto aku.. hehe cube tanye yg lain2

    pak
    Moderators
    Moderators

    Posts : 223
    Join date : 25/01/2011
    Location : Melaka

    Re: WTB Set brake disc skala

    Post  pak on Tue Nov 29, 2011 1:07 am

    Majestie wrote:
    pak wrote:
    Majestie wrote:
    pak wrote:kalau ada sape2 yang nak jual, leh la roger2 aku...
    majestie tlg cari ea...xpon jual je ko punya kt aku...hehehe

    pak ko nk mcm lc es nye brake disc ke?
    PuiII.. dah tuko moto ke?
    xtuka motor pon...brape nak tolak?

    sorry bro aku x ado brake disc skala..
    klau ado pun kat moto aku.. hehe cube tanye yg lain2
    0k...xpe2...aq ngah mencari nie...

    pakdin89
    Jr. Member
    Jr. Member

    Posts : 34
    Join date : 20/01/2011

    Re: WTB Set brake disc skala

    Post  pakdin89 on Thu Dec 08, 2011 5:48 pm

    pak wrote:
    Majestie wrote:
    pak wrote:
    Majestie wrote:
    pak wrote:kalau ada sape2 yang nak jual, leh la roger2 aku...
    majestie tlg cari ea...xpon jual je ko punya kt aku...hehehe

    pak ko nk mcm lc es nye brake disc ke?
    PuiII.. dah tuko moto ke?
    xtuka motor pon...brape nak tolak?

    sorry bro aku x ado brake disc skala..
    klau ado pun kat moto aku.. hehe cube tanye yg lain2
    0k...xpe2...aq ngah mencari nie...

    hellow.. dalam mudah x ada ke bro?

    pak
    Moderators
    Moderators

    Posts : 223
    Join date : 25/01/2011
    Location : Melaka

    Re: WTB Set brake disc skala

    Post  pak on Sat Dec 10, 2011 7:50 am

    pakdin89 wrote:
    pak wrote:
    Majestie wrote:
    pak wrote:
    Majestie wrote:
    pak wrote:kalau ada sape2 yang nak jual, leh la roger2 aku...
    majestie tlg cari ea...xpon jual je ko punya kt aku...hehehe

    pak ko nk mcm lc es nye brake disc ke?
    PuiII.. dah tuko moto ke?
    xtuka motor pon...brape nak tolak?

    sorry bro aku x ado brake disc skala..
    klau ado pun kat moto aku.. hehe cube tanye yg lain2
    0k...xpe2...aq ngah mencari nie...

    hellow.. dalam mudah x ada ke bro?
    da dpat da...da psang da pon...hehehe
    da ley lock...

    Sponsored content

    Re: WTB Set brake disc skala

    Post  Sponsored content Today at 10:24 am

      Similar topics

      -

      Current date/time is Fri Dec 09, 2016 10:24 am